duminică, 10 februarie 2013

Flavius Josephus - Antichitati Iudaice


8 comentarii:

  1. Multumesc muuult pentru postare. Am cerut si mi-ati implinit dorinta. Insa nu pot downloada, deoarece are mai mult de 1 GB si nu permite in modul free sa descarc. Mi-ar fi util sa impartiti fisierul in doua.

    Va multumesc pentru intelegere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da scuze, de regula impart fisierele mai mari de 1 GB in 2 sau mai multe arhive. Am inlocuit linkurile.

    RăspundețiȘtergere
  3. :) MULTUMESC. (nu stiu cine esti, insa iti voi fi recunoscator toata viata: audiobook-urile. Atat de mult mi-au folosit. )

    RăspundețiȘtergere
  4. ” iti voi fi recunoscator toata viata”. Oare unde merge butonul DONATE? (nu sunt Admin! ci un anonim jenat)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu inteleg ce vreti sa spuneti :)

    RăspundețiȘtergere
  6. arhiva cuprinde doar primul volum al Antichitatilor (cartile I-X)?
    (cel putin asta a fost in arhiva pe care am downloadat-o eu)

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, arhiva contine doar primul volum. Am editat coperta.

    RăspundețiȘtergere
  8. ati putea inregistra si partea a doua #?

    RăspundețiȘtergere